sobota, 8 marca 2014

Mega sprawa

No więc tak. Całkowicie straciłam pomysły na dalsze rozdziały. Niby miałam koncepcje co będzie dalej,ale zaraz potem okazywało się, że będe skupiać się nie na Fairy Tail tylko w postaciach wymyślonych przeze mnie. Dlatego mam pomysł ale nie wiem czy dojdzie do skutku. Chciałabym założyć innego bloggera i nowego bloga, na którym będe pisać opowiadanie podobne do tego. Będzie one jedynie "przeplatać się" z FT a bohaterowie gildi zostaną na drugim planie. I tu potrzebuje waszej rady co do tego. Jak myślicie mam spróbować czy nie?
A i jeżeli nawet założe bloga to później bo aktualnie mam pięć tygodni do egzaminów gimnazjalnych. I to jest chyba wszystko co miałam wam przekazać.

~Wasza Marie~

2 komentarze:

  1. Jeśli masz pomysł na drugiego to dlaczego nie miałabyś spróbować? Ja będę Cię wspierać cały czas:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz dalej, nawet jeśli pomysł będzie inny. Ja chcem mojego chłopaka!!! *^*

    OdpowiedzUsuń